Inspiration

E

_Erik_

Har just nu lite dålig inspiration till övningar och liknande när jag tränar... känns som om jag nästan gör samma saker hela tiden... så fram med alla gamla övningar som ni gjort/använder er av...:idea:

Kanske ska tillägga att jag tävlar i dom flesta klasser. ( reining,horsemanship,trail,ranchtrail,versitalehorse,western riding, m.fl.) INTE PLEASURE !!! :banana:

Sv: Inspiration

Har inga direkta övningar att bidra med, däremot ett tips:

Vilka är dina/din hästs SÄMSTA egenskaper?? Sidvärtesövningar, byten, din sits, eller balansen kanske??
Lista ut detta och skaffa dig dom "verktyg" (övningar, fysträning, mm.mm) du behöver för att börja fixa detta NU, innan tävlingssäsongen börjar.

Skulle vara rätt skönt att åka till årets första tävling och ha höjt sin "lägstanivå" från förra året ett par snäpp tror jag!

Annars brukar jag öppna regelboken och läsa vilka moment som kan/får förekomma i "mina" klasser, sen är det bara att börja träna...
Eftersom du rider trail och horsemanship bla så finns det nästan inga gränser för vad man kan hitta på.;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 508
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 538
Senast: Badger
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 021
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka