Insider på Tv 3 ang. Kamphundar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Juvelflickan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 250
J

Juvelflickan

Hejsan. Jo, ämnet är lite sent, jag vet. Hehe.. :o

Vad tyckte ni om det avsnittet?
Undrar nämligen bara om någon spelade in det programmet då det handlade om Kamphundar?

MYCKET tacksam för svar!

/Frida :banana:

Jag har bara halva inspelat, tyckte att debatten va urlöjlig, dom bara gapade i munnen på varandra..dessutom var Ordf från SPF den enda lämpliga debattören, dom kunde stykit hon från "mollies vänner" då denna omplacerings-förening är det mest oseriösaste i sverige :mad:

det lilla jag fick se av själva programmet var mest om den stackars dogo tiken som skulle avlivas och den ansvarslösa fd ägaren som va så naiv och "duktigt" ordnade att tiken fick avlivningsbeslut... :cry:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 193
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver lite på en fiktiv berättelse som innehåller en beauceron under andra världskriget i strid. Det är fiktivt så jag...
Svar
15
· Visningar
2 019
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka