Inridning av 10 åring!!

H

Hanna_hjm

Undrar om någon vet om det finns nån som är bra på att rida in hästar i skåne?? har en 10 årig hbl vallack!!
Kan inte rida in honom helt ensam!
Tacksam för svar

Sv: Inridning av 10 åring!!

Vad har du tänkt dig att betala? Jag kan tipsa dig om ett par stycken, men det är ju inte direkt gratis. Var i Skåne bor du?
Eva

ingen aning vad en inridning brukar kosta men jag hade väl tänkt mig ca 15000 där omkring!!!
Men de beror ju på hur pass duktig man är också!!
jag bor i Saxtorp... Precis utanför landskrona

Hanna_hjm skrev:
ingen aning vad en inridning brukar kosta men jag hade väl tänkt mig ca 15000 där omkring!!!
Men de beror ju på hur pass duktig man är också!!
jag bor i Saxtorp... Precis utanför landskrona
:eek: Allvarligt? Skulle du lägga dom pengarna på att rida in en 10:åring:crazy:
Jag betalade 4000.- (andra änden av landet) för en inridning...

Eller är det jag som är snål...

Vill du ha hjälp med inridingen för att du inte tycker du har kunskapen att rida in en häst, eller för att du inte har någon som kan hjälpa dig i början?

Jag kan hjälpa dig! Om du har ett ställe jag kan bo på under tiden. Jag bor i norra skåne så lite långt att köra men jag har nog ridit in 100 hästar under mina 18 år som ryttare. Hör av dig på pm vet ja!

det är för att jag kan inte göra det helt ensam!!
plus att jag aldrig har ridit in en häst förut!!
Vet inte riktigt var jag ska börja... har hängt några gånger på han de gångerna jag har haft hjälp!!

Ni får gärna PMa mig också om inridare i Skåne. Känner att jag inte har kunskap nog att rida in min 5 åring själv, och så vill jag ha det ordentligt och bra gjort så jag inte får fler bakslag. Bor i mittskåne.

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
937
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Tilly_85
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
88
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama