Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har det problemet också?Fotografiska har utförsäljning. Jag är sugen på att köpa lite snygga posters men har dåligt med både väggplats och pengar. När jag någon gång skaffar ett hus ska jag minsann.... (för då kommer jag ju inte ha dåligt med pengar )
Jag har hus men ingenstans att hänga mina tavlor. Det är fönster, skåp, bokhyllor ...Fotografiska har utförsäljning. Jag är sugen på att köpa lite snygga posters men har dåligt med både väggplats och pengar. När jag någon gång skaffar ett hus ska jag minsann.... (för då kommer jag ju inte ha dåligt med pengar )
Oj vad fina! Varifrån?
Samma här, fönster i parti och minut och så de eländiga snedtaken på övervåningen...Jag har hus men ingenstans att hänga mina tavlor. Det är fönster, skåp, bokhyllor ...
Om man har ett sovrum, en säng som inte står mitt i rummet, hänger man tavlan över sängen eller mitt på väggen? Jag lutar åt mitt på väggen?
Kan tänka mig att köpa den här tavlan!
Vad bra det blev med tavlan och soffan eller vad det nu är nere i högra hörnet tycker jag!