Inreda tvättstuga

Sv: Inreda tvättstuga

Tyvärr suger min tvättstuga- har ingen.... Min syster har en enormt underbar nere i sin källare. Inredd med köksskåp och en lång köksbänk med vask o så me. En stor gardrob har hon också till alla "jobbekläder" så de slipper asa rundor i huset...
Mkt yta att hänga tvätt på finns det också plats till.

Hur stor är din? Bra att veta om du söker för liten eller stor yta :)

Vår tvättstuga är formligen fruktansvärd (jag har till och med vägrat visa "före-bilder" på vår blogg". Men om nu tiden och pengarna räckte till för att göra om den skulle jag nog gärna kunna tänka mig en tvättstuga i den här stilen som du ser på det här bloggen (scrolla ner så ser du tvättstugan, jag vågar inte sno bilder rakt av) http://lantlif.blogspot.com/search/label/Tv%C3%A4ttstugan

jag har ingen ordentlig tvättstuga. Kan ni tänka er att i ett stort hus på 180 kvm är tvättmaskin och tumlare inklämda i det lilla pannrummet. Ingenstans att hänga, ingen diskho eller nåt.
Jag har löst det genom att använda en av våra "walk-in-closet" som torkrum. Har satt upp hängare och har tvättkorg osv där..

Inte optimalt på något sätt men det fungerar.. Om vi någongång köper loss det här huset ska jag bygga ut och få in en riktig tvättstuga.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
803
Senast: MiaMia
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
777
Senast: Mirre
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA