Input om Atec-släpen

Sv: Input om Atec-släpen

Lovisaleonora_ skrev:
Tycke och smak ska man som bekant inte diskutera.

För egen del letar jag efter ett släp som är bättre än "inte sämre än på andra släp". Alla släp har som bekant för- och nackdelar, det är ju högst individuellt vad man anser sig kunna leva med och vad som är viktigt. Tror det i hög grad grundar sig i erfarenheter man skaffat sig...
:bow: Mycket klokt inlägg! :bow:

//Alice

Bra då är vi överens. Köp ett släp du tycker är bra, inget annat. Vad som är bra är definitivt upp till betraktaren. Jag tyckte dock det var viktigt att poängtera rena felaktigheter som plastgångjärn, dålig passform, ursprungsland etc.

Gamla släp... Nej jag har tyvärr inte sett Christ i Tyskland (har bara sett dem på nätet). Jag har bara sett upp till 2 år gamla svensksålda släp. (Var otydlig om jag gav sken av ha sett äldre än så. Menade bara att svara den som sett nya med rost.)

Om vi går tillbaka på trådens ämne, så skulle det vara intressant att höra vad folk tycker om Atec. De är mkt ovanliga häromkring.

Jag måste bara få fråga en sak. Finns det någon som har erfarenhet av släp där man kan lasta av hästen på sidan? Är det bra/dåligt? Har ni någon bild på ett sådant släp?

alice skrev:
Gissade det... ;) Men det kliade så i fingrarna... :angel:

//Alice

Kliande fingrar? Kanske har varit i kontakt med ngn kemikalie och fått eksem? ;)

hannibal skrev:
Kliande fingrar? Kanske har varit i kontakt med ngn kemikalie och fått eksem? ;)
SÅ måste det ju GIVEVIS vara! *tar sig för pannan* Att jag inte tänkte på det. ;)

//Alice - bidrar till totalt urspårad tråd *ber om ursäkt till trådskaparen*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka