inoff i mellannorrland?

Nominous

Trådstartare
ja, är det någon som vet av någon inoffare i jämtland eller länen runt om kring?

jag har varit in å kollat på vovve och på olika brukshundklubbar - men hittar inte en enda. är det så förfärligt lite inoffare i norrland???:crazy:
 
Sv: inoff i mellannorrland?

tack så mycket.

alltså jag blir galen på att man måste gå in på verande brukshundklubb i varje liten vrå för att hitta inoffare. varför inte samla alla på ett ställe?? tex som i evenemangskalendern på vovve? :idea:
skulle bli mycket lättare och dom lär ju få betydligt fler folk!
 
Sv: inoff i mellannorrland?

Om du bestämmer dig för att anmäla dig till den Matfors anordnar kan du ju hojta till, för mest troligt kommer jag och byrackan befinna oss där.
Så kan jag hålla utkik efter dig. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Fetaost
·
Ridning hej alla. skulle behöva lite tips. det är så att min häst kanske har headshaking syndrom 🤔 å ja har blivit råd att testa olika...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Tossa90
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
778
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp