Innekatt har blivit utekatt! *bilder*

Sv: Innekatt har blivit utekatt! *bilder*

Lillparveln har varit ute själv hela 20 minuter idag med Domino. :D :banana:
Hon talar ju om när hon vill in iaf, 'knackar' på dörren :rofl:

Tog lite bilder såklart: :angel:
(Behöver kanske inte skriva igen att bilderna är klickbara :D )

Gud va söt hon är er svarta. Hon är sådär liten och späd som vår lilla grå var innan hon blev utekatt. :) Vi får se om det blir ngn skillnad på din med sen. Vår ser helt annorlunda ut numera.

Gud va söt hon är er svarta. Hon är sådär liten och späd som vår lilla grå var innan hon blev utekatt. :) Vi får se om det blir ngn skillnad på din med sen. Vår ser helt annorlunda ut numera.

Hon vågar sig inte riktigt ut än. Håller sig bara kring huset och ska in fort som f-n när hon hör något, allt är läskigt ;) :D

Den vita har börjat komma i form eller något. :D Han har blivit fastare och man kan se kroppen mer. Inte bara en rund boll :)
Men det hänger mer under magen.. :crazy: Ser helkul ut när han springer (fluff, fluff) men det kanske också 'drar ihop sig' :confused:

Hehe.. ja, hoppas att de njuter av sin nya miljö och att de uppskattar våren nu. Honan kommer säkert att lugna sig iaf hemma hos er. Men det är bra att de är försiktiga. Våran gråa hona får ingen tag på, mer än vi. Väldigt skönt att veta att hon håller sig undan. Den andra däremot, hon bor säkert hos fler än oss... ;)

Hehe.. ja, hoppas att de njuter av sin nya miljö och att de uppskattar våren nu. Honan kommer säkert att lugna sig iaf hemma hos er. Men det är bra att de är försiktiga. Våran gråa hona får ingen tag på, mer än vi. Väldigt skönt att veta att hon håller sig undan. Den andra däremot, hon bor säkert hos fler än oss... ;)

Du, det låter precis som våra! Den vita skrämde nästan slag på grannen när han kom in i garaget och snackade med henne :rofl:
Den svarta får jag knappt tag på och det ändå mig hon tyr sig mest till. Så henne är det nog ingen som får tag i ute! :D
Känns iofs bra, då vet jag att hon håller sig undan och alltid kommer hem :angel:

Haha.. ja riktigt så social är hon inte. Lite birma i damen så hon är lite fin i kanten. Men hon skulle nog kunna kråma sig på ngns uppfart för att sen komma och hälsa om de satt ute på altanen och fikade. Sen kan det ju utvecklas till vad som helst. :D Hoppas dock att de låter bli att mata henne o så nu, hon är högräktig.

Vill att hon är hemma och föder. Ska sätta upp lappar sen på anslagstavlan vid brevlådorna - bor på landet :D - med bild och skriva att hon inte får matas. Så kanske de låter bli. Hon har ju halsband så man kan ju tycka att folk ska veta at hon har ett hem iaf.

Ja, inte matar man väl andras katter ändå?

Spännande att se vad som kikar ut sen. Vad är pappan för något?

Liknande trådar

Övr. Katt Ja, detta är kanske den mest onödiga tråden på hela Bukefalos, men jag kan inte låta bli. :o Jag har sedan jag blivit med mina två...
Svar
15
· Visningar
2 125
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har flyttat nyligen, och med det lämnat katternas innätade altan. Bor numera 4 våningar upp och har en gigantisk balkong - den ska...
2 3
Svar
41
· Visningar
14 863
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på era vita katter så jag startar en bildtråd med min viting: :love:
2
Svar
25
· Visningar
4 523
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Hej Det är så att jag har fått tagit över systers innekatt som nu blivit utekatt, hur söt och trevlig katt som helst. Men det finns...
Svar
10
· Visningar
15 670
Senast: Duplica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama