Innanfet???

S

strumpan

Som jag berättade tidigare så är katta steriliserad.
Jag har en jättehungrig katt,problemet är att hon enligt veterinären var innanfet,ska jag svälta stackars katta.
Då är väl risken att hon söker sig ett nytt hem.
Avmaskad är hon ,jagar möss likaså men hon äter dom inte.

Ja, en del katter som ser smala ut på utsidan har mycket bukfett. Och tvärtom....
Borde inte veterinären kunna hjälpa dig med ett foder för din katta, eftersom han tyckte hon skulle banta. Det finns ju så mycket olika foder nuförtiden, även för feta djur. Hör med din veterinär! (Så inte katten flyttar, som du skrev, katter är ju lite egensinniga)

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
549
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
587
Senast: Liten
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10