Inlägg försvunnit?

Gabbi

Trådstartare
Har det försvunnit ett antal inlägg så att ens totala inläggssumma minskat väldigt nyligen? Spelar egentligen ingen roll, men minns att jag eflekterade över att jag hade en viss summa i förregår och en lägre summa nu ikväll.

Sv: Inlägg försvunnit?

Inlägg och trådar som skrivs i t.ex. Gnägg, Senior, ÄU osv lagras inte i all evighet utan rensas bort vartefter.

De inlägg du skrivit i dessa trådar försvinner även från in "inläggsräknare", därför kan antalet inlägg minska ibland.

Men inläggen försvinner väl inte för att gamla trådar gör det? Då skulle jag nog inte ha många inlägg alls.

Helt rätt, trådar som automatraderas orsakar ingen nedräkning i inläggsräknaren. Trådar och inlägg som raderas kan dock orsaka inläggsras, det beror på typ av radering.

Men isåfall skulle jag varit otroligt aktiv i väldigt många trådar som plötsligt raderades över en natt. Låter lite otroligt.

Jag har inte sett det på inlägsstatsen just.. Men jag hade svarat på ett inlägg igår, som den personen svarade på åt mig. Men nu skulle jag gå in i tråden igen och svara på det inlägget, så var det borta :eek::confused:
Inget meddelande från nån moderator iaf om att vissa inlägg raderats, och ser ingen anledning till det heller i just den tråden..

Vad händer? :p

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 281
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Avstå jobbresor
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat