Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har det försvunnit ett antal inlägg så att ens totala inläggssumma minskat väldigt nyligen? Spelar egentligen ingen roll, men minns att jag eflekterade över att jag hade en viss summa i förregår och en lägre summa nu ikväll.
Helt rätt, trådar som automatraderas orsakar ingen nedräkning i inläggsräknaren. Trådar och inlägg som raderas kan dock orsaka inläggsras, det beror på typ av radering.
Jag har inte sett det på inlägsstatsen just.. Men jag hade svarat på ett inlägg igår, som den personen svarade på åt mig. Men nu skulle jag gå in i tråden igen och svara på det inlägget, så var det borta
Inget meddelande från nån moderator iaf om att vissa inlägg raderats, och ser ingen anledning till det heller i just den tråden..
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Sen tycker jag att många inte tar ansvar för vad för ras de köpt. De ska hållas som sällskapshundar och de stängs in utan MYCKET motion...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.