Inkubationstid vid vingelsjuka

mandalaki

Trådstartare
...nån som känner till den? Jag har läst på en massa sidor men just inkubationstiden nämns ingenstans.

Är det möjligt att en hittekatt som varit inne i nästan ett år kan ha börjat visa diffusa symtom först nu?

Sv: Inkubationstid vid vingelsjuka

mandalaki skrev:
...nån som känner till den? Jag har läst på en massa sidor men just inkubationstiden nämns ingenstans.

Är det möjligt att en hittekatt som varit inne i nästan ett år kan ha börjat visa diffusa symtom först nu?
Vad exakt är det för symptom han har?

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 578
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: ameo
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 356
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka