Taxilock
Trådstartare
Vaknade natten till torsdag av det var blött i sängen, bredvid mig sover min hund i en stor pöl med kiss. Hon karterades för lite mer än ett år sedan och det här är första gången någonsin som hon visade tecken på inkontinens. Natten till idag var det samma visa igen, vi gick upp, tog ut hunden så hon fick kissa ute om hon behövde om bäddade rent. Vaknar på morgonen och då är det flera småfläckar i sängen. Kom även en fläck i soffan när hon somnat i den.
Vi var hos veterinären idag och det togs blodprov samt sattes odling på urinprov. Det finns en "chans" att det "bara" är en urinvägsinfektion. Jag hoppas ju på det ändå hellre det än livslång medicinering tre ggr per dag. Men jag tror inte det samtidigt känns det konstigt att det har gått från ingenting till helt inkontinent på en natt. Finns det någon som har erfarenhet av inkontinens efter kastrering? Är det vanligt att det bara kommer som en blixt från en klar himmel?
Vi var hos veterinären idag och det togs blodprov samt sattes odling på urinprov. Det finns en "chans" att det "bara" är en urinvägsinfektion. Jag hoppas ju på det ändå hellre det än livslång medicinering tre ggr per dag. Men jag tror inte det samtidigt känns det konstigt att det har gått från ingenting till helt inkontinent på en natt. Finns det någon som har erfarenhet av inkontinens efter kastrering? Är det vanligt att det bara kommer som en blixt från en klar himmel?