Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
en häst med inkapsladbenbet hur stor risk är det att dom får ont av det och vad är egentligen en inkapslad benbit??
"vanliga" lösa benbitar kan man ju ta bort lätt men hört att dessa ska vara svårare, så vill veta emr o det och hur det fungerar.
självklart bara tänkte allämnt skillnaden på en "vanlig" och inkapslad det jag förstårr tä att det blir mycket svårare om den behövs plockas bort, men är det allvarligare elelr så att säga farligare emd en inkapslad än en vanlig.
Min hade både vanliga lösa benbitar och inkapslade. Vad jag förstod av veterinären var att inkapslade lösa benbitar var svårare att ta bort och att i och med att de är inkapslade ligger de där de ligger och irriterar inte leden. Så det gör inget att de är kvar. Så förstod jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.