Ingrid Bodström får HP

fallon

Trådstartare
Klockan 12 idag i Globen får Ingrid mottaga Ridsportförbundets Hederspris för sina framgångar på distansbanorna. GRATTIS!!!!!!!!!

Sv: Ingrid Bodström får HP

Klockan 12 idag i Globen får Ingrid mottaga Ridsportförbundets Hederspris för sina framgångar på distansbanorna. GRATTIS!!!!!!!!!

GRATTIS!
Hoppas att det finns några distans-are där som kan glädjas med henne!
Kul att sporten får synas i de fina arenorna!:bump:

Gud vad kul ! Grattis Ingrid !
Hälsn. Madde

:banana:grattis ingrid du är värd varenda utmärkelse du kan få
många kramar anne brückner

Tack till er alla som har gratulerat mig.
Visst känns det härligt "även om det har varit mycket slit för ett litet märke" så är det roligt att kunna vara en av de ryttarna som
Sv Ridsports förbundet vill ska vara ihågkomna i framtiden. Och det är extra roligt att Distansritten fick synas på Globen bland de andra disciplinerna. Nu ser jag fram mot nästa tävlingssäsong och gamla meriter får man inga nya segrar på så nu är det bara att ta tag i träningen och planeringen för nästa säsong.
Ingrid

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej på er! Jag försöker ta reda och läsa på olika sidor om vuxenutbildningar för att plugga upp grundbetyg i speciellt svenska, matte...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att få i mig frukost, och hoppat över det i stort sett hela mitt liv med undantag för perioder där jag bestämt...
2
Svar
26
· Visningar
4 014
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar