Inget fyraårschampionat verkar det som...

Pooh

Trådstartare
Fick precis besked på att det antagligen inte blir något championat för fälttävlansfyraåringarna. F*n vad dåligt i så fall att komma med det så här sent! :mad:
Det är skitdåligt att komma med det nu, när folk har trimmat sina pållar i vinter/vår, och en del har säkert lagt ut en massa pengar också på träning osv.

Usch, var tvungen att skriva av mig. Vi får väl ringa och gnälla på Swedehorse, fast det lär väl inte hjälpa... :smirk:

Ja, det är verkligen dåligt! :mad: Förstår att du blir upprörd! :(

verkligen URUSELT av dem!!
Om de nu ansett att de varit så dåligt deltahande kunde de tagit detta beslut redan efter förra årets championat så att inte du och alla andra hade behövt lägga ner en massa pengar o tid på träning av unghästarna!:mad:

Vad sägs om mailbombning till swedehorse :angel: :angel: :angel:

Mailbombning låter bra!
En ryttare jag träffade på tävlingen idag tycker att det ska bli intressant och höra vad de har för förklaring.
Jag tror att det är för mkt jobb och lite inkomst! :smirk:

Är du egentligen förvånad :confused: Du vet ju själv vilket "jättestort" intresse swedehorse visade vid förra 4 års championatet :crazy:

När de bla missade prisutdelningen menar du! :smirk:
Nej, egentligen är jag inte förvånad, men det är ju uruselt att säga till NU (fast det har de fortfarande inte gjort offentligt). :crazy:

Ja, man blir ju galen! Så mycket tid och pengar som läggs, och så när man är redo att kvala så får man reda på att det inte blir av.. Helt sjukt! Finns det ngn chans att de ändrar sig igen tro?! :crazy:

Jag pratade just med Swede horse ang breeders, alla kval som är gjord innan reglerna kommer ut får man tillgodoräkna sig utan att ha löst deltagarbevis. Jag passade på att fråga om 4års championatet men det ville han inte kommentera. han hade just pratat med Lars-Erik G och de skulle ha telefonmöte i eftermiddag, efter det kommer alla regler bli bestämda. Han ville inte ens tala om var alla finaler ska gå :crazy: Jag har hört att de ska gå på ribban men han ville inte alls uttala sig om någon finalplats, utan hänvisade bara till telefonmötet hela tiden :crazy:

Hur gick det med din andra häst i terrängen (4åringen)? Jag var hemma vid stallet halv 2 på natten och började jobba halv 8, jag är något mör... Men det är bara att vänja sig nu när säsongen äntligen är igång :banana:

Han gjorde sitt kval och gick fint i terrängen också, inga hinderfel, bara lite tidsfel, Nicke tog det lugnt med honom. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Är väl mest bara trött och lättirriterad och ensam just nu så har ingen att gnälla av mig till :p Men måste bara säga att jag fick en...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: Meanwhile
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 652
Senast: Rie
·
S
Hästmänniskan För några års sedan så hade jag en foderhäst med toppen stam inom hoppning hemma. Jag skulle ha hästen hemma i 1 år och sen fick jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 577
Senast: Judelaw
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 593
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA