Ingen Valdemarsvikritt?

Sv: Ingen Valdemarsvikritt?

Den här gången är det funktionärer som saknas :confused:
Jag vet att det pågår samtal mellan Valdemarsviks klubb och Tjust distansklubb för att vi kanske ska få hjälp här i distansöknen.
Om det är någon som kan vara med och hjälpa till så snälla hör av er till SigMari Birgersson, tel nr på hemsidan.
Skulle tävlingen komma att gå av stapeln så kommer vi att köra med startgaranti - inte under några omständigheter kommer den att ställas in (så att ryttarna vågar räkna med ritten).

Det känns som det är så svårt att få någon fart på distansen här i Östergötland! Mycket energi nedlagt och lite resultat.
Vi funderar som mest nu på hur 17 vi ska gå tillväga - ska vi ta nya tag och satsa hårt eller ska tänka att tiden inte är mogen och avvakta något år?

ja, jag undrar också! Blev väldigt besviken. Maken och jag hade precis börjat diskutera att eventuellt åka med två hästar dit, inte bara en som planerat:-(

Jag tror faktiskt att det går att ordna funktionärer=) Jag ska göra vad jag kan, ska jag inte rida kan jag hjälpa till!

Här ska man bli distansande östgöte till hösten och så inga ritter!
Jag skulle verkligen vilja vara med då deras PP ritt skulle passa mig och min häst som handen i handsken i år och jag engagerar mig gärna i distansen i östergötland på bästa sätt jag kan så fort jag kommer ner...Här kommer det förstärkning på debutantnivå från Dalarna!;)

Inte dåligt med fler dalfolk här nere (är själv från Mora...) det behlvs verkligen fler som har lust att knuffa igång detta sega distrikt!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Hundhälsa Min 9 åriga hund kastrerades för snart 6 veckor (kirurgisk kastrering)sedan pga förstorad prostata. Han har fortsatt problemen kvar (tar...
Svar
12
· Visningar
750
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: seahawk
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2