Ingen träning - blir tokig

Sparvoga

Trådstartare
Blir snart galen, blir aldrig några träningar på min klubb.. å det är ju långa avstånd att åka också här jag bor, så det är svårt att hinna iväg till någon annan klubb när man jobbar:confused: Tränaren vi brukar ha är inte direkt pålitlig vad gäller tider.... Å nu menar jag inte vanlig lektionsridning utan tränare utifrån..suck!! Hur har ni det på era klubbar? Ger ju inget att sitta o rida för sig själv jämt:( Har sagt att vi kan ta tränare från närmare håll, finns ju bra i disriktet men det händer inget, får se om vi privata försöker boka anläggningen själv och fixa träning så, vi är ju inte så många ryttare heller så det kan bli rätt dyrt...

Sv: Ingen träning - blir tokig

Vi har jättebra med tränare och de kommer alltid i tid. Kan ha att göra med att vår anläggning ligger ungefär 5 km från Strömsholm... Inte så konstigt att vi kan få hit riktigt bra tränare både billigt och i tid. :)

Sv: Ingen träning - blir tokig

Är det så viktigt att ha en tränare utifrån då? Det finns väl instruktörer på ridskolan som kan hålla träningar, utöver lektionerna. En tränare som inte kan hålla tiderna får man ju ta ett snack med, antingen kommer han/hon i tid, eller inte alls!

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 947
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Gissar att jag inte är den enda som har svårt för att komma igång med träning. Jag har inte tränat på flera år och behöver komma igång...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: Klara
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar