Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om att det är lite dumt, iallafall utan att ha frågat om det är något du vill.Mina trådar låses visst jämt. Jag får tydligen inte finnas.
Min gissning är att senaste tråden låstes av ren och skär omtanke om dig.Mina trådar låses visst jämt. Jag får tydligen inte finnas.
Dina trådar spårar ofta ur, och det är inte ditt fel. Folk blir så engagerade och vill hjälpa dig, men många blir så pushiga och arga över att du inte kan/klarar/vill ta till dig deras råd.Mina trådar låses visst jämt. Jag får tydligen inte finnas.
Din förra tråd låstes inte på grund av att den var din.Mina trådar låses visst jämt. Jag får tydligen inte finnas.
Så länge folk inte blir vassa eller rent av elaka, är det rätt ok.Dina trådar spårar ofta ur, och det är inte ditt fel. Folk blir så engagerade och vill hjälpa dig, men många blir så pushiga och arga över att du inte kan/klarar/vill ta till dig deras råd.
Önskar denna tråd kan få vara lugn och till stöd för dig. Många är vi som bryr oss om dig och verkligen vill att du någongång ska få hjälp att må bättre
Det vet jag inte eftersom det inte blev någon fortsättning.Din förra tråd låstes inte på grund av att den var din.
Den låstes för att folk började diskutera annat än det du skrev om från början. Och på ett sätt som i alla fall i teorin kunde skada dig.
Hade du velat se en fortsättning på den diskussionen som var i tråden?
Jag har gjort det med de som aldrig har något vettigt att säga.Jag har bara ett enda råd, resten överlåter jag till proffsen - sätt användare på ignorera om de beter sig illa, det är min standardmetod. Nackdelen är att trådar kan bli lite osammanhängande men jag tar hellre det än att må dåligt för att andra är för snipiga eller jobbiga på annat sätt. Kan det kanske vara en lösning för dig, om/när du känner dig redo?
När vi har tråkigt på jobbet leker vi fem. Det kanske Buke klarar att göra som ett alternativ till att ge goda råd. Till exempel: Du får bara odla fem grejer i din trädgård. Vad väljer du och varför?Jag har så jävla tråkigt. Det är en dryg timme kvar till kvällsfika. Tiden här går bara ut på att vänta. Det händer inget utöver måltiderna.
Själv väljer jag dinkel, tomater, chili, timjan och lök. Detta för att så många av mina favoriträtter går att laga med hjälp av dem.När vi har tråkigt på jobbet leker vi fem. Det kanske Buke klarar att göra som ett alternativ till att ge goda råd. Till exempel: Du får bara odla fem grejer i din trädgård. Vad väljer du och varför?
Jag tycker frågan är svår. I år odlar jag nästan inget alls. Men chili är en sak därför att jag gillar chili i maten. Sen säger jag kantnepeta, röd solhatt, lavendel och stäppsalvia för att pollinerande insekter gillar dessa.När vi har tråkigt på jobbet leker vi fem. Det kanske Buke klarar att göra som ett alternativ till att ge goda råd. Till exempel: Du får bara odla fem grejer i din trädgård. Vad väljer du och varför?
Tomater, gurka, potatis, morötter och hallon. Hallon för jag vill ha nåt sött också. Övriga för att det är sånt jag gillar.När vi har tråkigt på jobbet leker vi fem. Det kanske Buke klarar att göra som ett alternativ till att ge goda råd. Till exempel: Du får bara odla fem grejer i din trädgård. Vad väljer du och varför?
Hallon, Jordgubbar, Basilika, dill, potatis.Tomater, gurka, potatis, morötter och hallon. Hallon för jag vill ha nåt sött också. Övriga för att det är sånt jag gillar.
Vilka chilisorter föredrar du? Varför just dom?Jag tycker frågan är svår. I år odlar jag nästan inget alls. Men chili är en sak därför att jag gillar chili i maten. Sen säger jag kantnepeta, röd solhatt, lavendel och stäppsalvia för att pollinerande insekter gillar dessa.
Potatis, jordgubbar, smultron, rädisor och morötter (som jag kan skämma bort vännens häst med).När vi har tråkigt på jobbet leker vi fem. Det kanske Buke klarar att göra som ett alternativ till att ge goda råd. Till exempel: Du får bara odla fem grejer i din trädgård. Vad väljer du och varför?