JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ingemar Hammarström om träningen i USA: ”Svårt till en början”
Moderator
Hästnyheter
Det har nu ridits två omgångar av världscupen för ponny - FEI Ponies Jumping Trophy. Efter en seger och en tredjeplacering ligger...
Hästnyheter
14-åriga Ingemar Hammarström har under helgen levererat många fina ritter och placering i nästan alla starter i tyska Donaueschingen...
Hästnyheter
Sista omgången inför finalen av FEI Ponies Jumping Trophy är hoppad. Tack vare en strålande inledning på serien behövde Ingmar...
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag håller min långhårig men skulle tro det gäller även för korthåriga:
Bad varannan vecka, med schampo och balsam. Sen föning och...
Rumpnissen
1 minut sedan
Svar: 13
Visningar: 904
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Kanske, eller också tänkte de behålla dem men det blev för mycket/för dyrt? Det står ju på grund av "time wasters" men fem månader känns...
Sel
Idag kl 11:11
Svar: 1 719
Visningar: 167 808
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Dobbisarna är blandat, vanligare bland bruksavlade att heta sitt stamtavlenamn (eller en spinn av det) än utställningshundarna tror jag.
Wingates
Idag kl 10:56
Svar: 721
Visningar: 49 011
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Glamourdale är hingst eller? Och Lottie väger typ 45 kg
Får mig osökt att tänka på dessa händelser...
fio
8 minuter sedan
Svar: 269
Visningar: 14 180
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Dressyrträning idag, hur nice att kunna rida i kortärmat 😍
Ärtan var en stjärna som alltid! Vi har börjat med diagnolslutor i galopp, så...
Bison
11 minuter sedan
Svar: 1 034
Visningar: 81 017
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Skriver en ammanfattning av dagens åb ifall någon undrar hur det gått.
Fortfarande ungefär lika halt och vet menar att en muskelskada...
Cattis_E
20 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 462
Vård