Inga överraskningar när Henrik von Eckermann sommarpratar

Ursäkta, men får erkänna att speakern i mig har himla svårt att förstå varför HvE (som flera av de andra sommarpratarna) läser EXTREMT ordagrant och innantill från sitt manus...?
JA - jag förstår att de ska hålla tiden exakt osv. men när de berättar om sitt eget liv sådär kan jag inte förstå varför historien läses upp som en talbok från Norstedts Juridik.
😉

Det ÄR tillåtet att säga "dom" istället för de när en pratar i radio, och att le så att det hörs när en pratar om medaljer och lyckade ritter.
😇

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann är regerande världscupmästare. Nu ska han försöka försvara både sin titel och sin världsrankning som...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett brutet ben i handen stoppade inte Henrik von Eckermann från att hoppa hem vinsten i Gothenburg Trophy. Världsettan fick taket att...
Svar
0
· Visningar
44
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermanns jakt på en tredje raka titel i världscupfinalen är inledd. I torsdagens tidshoppning var världsettan felfri och...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann och hästen Iliana bjöd publiken i Göteborg på en rejäl uppvisning när han på lördagskvällen tog hem den...
Svar
0
· Visningar
67
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025