Inga överraskningar när Henrik von Eckermann sommarpratar

Ursäkta, men får erkänna att speakern i mig har himla svårt att förstå varför HvE (som flera av de andra sommarpratarna) läser EXTREMT ordagrant och innantill från sitt manus...?
JA - jag förstår att de ska hålla tiden exakt osv. men när de berättar om sitt eget liv sådär kan jag inte förstå varför historien läses upp som en talbok från Norstedts Juridik.
😉

Det ÄR tillåtet att säga "dom" istället för de när en pratar i radio, och att le så att det hörs när en pratar om medaljer och lyckade ritter.
😇
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann blev, tillsammans med sin nya stjärnhäst Minute Man, trea i en femstjärnig grand prix-hoppning i...
Svar
0
· Visningar
52
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann mötte media med gråten i halsen strax efter att han åkt av King Edward i den individuella OS-finalen. Idag har han...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ingen rår på den svenske världsettan Henrik von Eckermann som nu toppar världsrankningen i hoppning för 26:e månaden i rad.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästarna är besiktade och ryttarna redo. I morgon inleder Sverige OS-hoppningen med sikte på att försvara sitt lagguld från Tokyo. –...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp