Inga forum i raden uppe

Kilauea

Trådstartare
Är det nån uppdatering på gång? I raden där det brukar stå namnen på de olika forumen är det tomt, utöver "hem" och kugghjulet.

Om jag klickar på de tre strecken uppe till vänster kommer alla forum upp och kan väljas.

Surfar från mobil.

Lösning
Jag har precis genomfört en ganska stor ändring av menyn, tanken är dock att den inte skall verka så stor för er.

Samma meny skall synas på alla sidor och den skall innehålla det viktigaste, lätt tillgängligt.

Förhoppningsvis är det mesta på plats nu. Säg till om något verkar konstigt eller inte fungerar som det bör.
Eller så var det en bugg, för när mitt inlägg ovan visades kom det fram som vanligt....

Jag har precis genomfört en ganska stor ändring av menyn, tanken är dock att den inte skall verka så stor för er.

Samma meny skall synas på alla sidor och den skall innehålla det viktigaste, lätt tillgängligt.

Förhoppningsvis är det mesta på plats nu. Säg till om något verkar konstigt eller inte fungerar som det bör.

Lösning

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 110
Senast: Freazer
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 151
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka