Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Love_travare skrev:Oki, det visste jag Men jag tänkte om man ska ta det lugnt med motionen eller om det bara är att köra på som vanligt?
Är hunden groggy en bra stund efter att den varit sövd? Eller vaknar den ganska kvickt? För jag måste ev. ta buss dit och jag vill helst att hon ska veta vad hon gör när vi åker hem sen.
Har åkt buss en gång med lagotton efter att hon fått lugnande (och uppvak).Love_travare skrev:Oki, det visste jag Men jag tänkte om man ska ta det lugnt med motionen eller om det bara är att köra på som vanligt?
Är hunden groggy en bra stund efter att den varit sövd? Eller vaknar den ganska kvickt? För jag måste ev. ta buss dit och jag vill helst att hon ska veta vad hon gör när vi åker hem sen.
LiPP skrev:Du behöver inte ta det lugnt med prommisar osv. Bara att köra på som vanligt. Inget som påverkar resultatet!
Hunden kommer vara groggy ett bra tag efter. Min fick lugnande så han somnade och var helt groggy ett par timmar efter. Dom får en uppvaknande spruta efter röntgningen men dom är ändå "borta" ett bra tag.
Min hund klarade inte av att hoppa in/ut ur bilen t.ex.
Så det där med att åka buss direkt efter e kanske lite klurigt men om hon/han inte väger alltför mycket så kanske du kan hjälpa av/på?