I
IslandsMalin
Sv: Inför eksem säsongen Islandshäst!
Ja visst har du helt rätt...
Jag bifaller din åsikt om paketet, och det har jag skrivit i ett flertal inlägg, om du scrollar bakåt i tråden.... Ska jag ta ÅFjobb menar du? Jag bistår gärna med Support, och gör det gratis för jag tror på produkten. Men jag tycker faktiskt de ÅF Sverige har, är så förbenat trevliga och hjälpsamma så det räcker och blir över.
Jag har som sagt funderat på ett bytes/köp/sälj forum för ökozon, där man kan byta till sig eller sälja det man inte behöver och köpa det man behöver som andra inte använt sig av. Tiden är bara problemet, men å andra sidan har jag ju faktiskt tid att sitta här och tjattra Men jag tycker det är så kul
Varför i hela fridens dar ska de ta kontakt med ÅF? Man går väl inte till svansen när man kan prata med huvudet??
Ja visst har du helt rätt...
....Du sitter här och skriver att man inte alltid kan följa rekommendationen slaviskt för ett bra resultat, du menar att man måste kanske dubbla dosen för effekt. Självklart tar vissa av produkterna slut långt tidigare än de andra, OM man ger sig på att rekommendera att dubbla dosen så måste man väl ändå vara så ödmjuk att förstå behovet för enstaka kompletteringar under vägens gång.
.... Om nu en hästägare är beredd att betala för det här medlet, så bör man vara så ödmjuk att man bistår med support OCH kompletteringar vid behov.
Eller tycker du inte det?
Jag bifaller din åsikt om paketet, och det har jag skrivit i ett flertal inlägg, om du scrollar bakåt i tråden.... Ska jag ta ÅFjobb menar du? Jag bistår gärna med Support, och gör det gratis för jag tror på produkten. Men jag tycker faktiskt de ÅF Sverige har, är så förbenat trevliga och hjälpsamma så det räcker och blir över.
Jag har som sagt funderat på ett bytes/köp/sälj forum för ökozon, där man kan byta till sig eller sälja det man inte behöver och köpa det man behöver som andra inte använt sig av. Tiden är bara problemet, men å andra sidan har jag ju faktiskt tid att sitta här och tjattra Men jag tycker det är så kul