Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gabby_Ossi Lövstas nyförvärv är vi nog många som hoppas på. Vore kul med en fin skimmelhingst.
Enligt sociala medier är iaf CHG Hot N Spicy e Red Hot Chilli- Cortez rek vidare till Bruksprov 2019, och Evolution e Everdale-Friendship och Main Cornet e. Cornet Obolensky - Cardento också rek till bruksprov. Från Bollerup.
Bland övriga så hoppas jag Lövstas nyförvärv från Oldenburg dyker upp. Segerhingsten f. 2015 e. Belantis - Sir Tender.
Att de är utlandsregistrerade och inte tilläggsregg kanske? Förr brukade man ju anmäla en annan häst "istället för" så länge tills hingsten var färdigreggad i Sverige, men det här kanske är någon variant på det?Varför anmäls många hingstar under "dolt namn"? Är det för att hålla uppe spänningen eller för att folk inte ska börja snacka? Eller finns det någon mer logisk förklaring?
Det har jag förvisso hört också att det handlar om att de inte är färdigreggade här, men frågan är om det är hela sanningen? Jag Vet att det kan vara rätt känsligt angående vilka hingstar som ska vara med pga ryktesspridning. Tänkte om det kunde spela in.Att de är utlandsregistrerade och inte tilläggsregg kanske? Förr brukade man ju anmäla en annan häst "istället för" så länge tills hingsten var färdigreggad i Sverige, men det här kanske är någon variant på det?