Inför bokköp

C

cateye

Tittar nu på böker som skulle passa mig jag har beställt Unghästen med Ingrid Andersson och Charlie Lindberg.
Någon som har något fler förslag?

Jag skulle vilja ha en bok med komunication eftersom fölet som jag köpt på 6 mån inte är spec. hanterat och det nu ska skiljas från mamman, så vill jag ju bli dennes extra mamma.

Vad säger ni nån som läst nå bra?

www.cateye.se/anthony.htm

Sv: Inför bokköp

Ett litet tips när ni ska köpa böcker kolla priser på
www.bokpris.com
Man kan spara ganska mycket pengar på det.
M vH Mannis

Dansa med hästar - Klaus Ferdinand Hempfling
Natural-Horse-Man-Ship - pat parelli
horsemanshipboken - hm.. har inte namnet i huvudet nu
Sven forsströms två böcker

Det är iaf börker som jag kommer gå en del efter med mitt föl som också är ett halvår..

Japp det var där jag handlade betalade 142:- och 161:- med porto istället
för 210:- plus porto hos en annan bokhandlare.

Ha dé

Jag brukar använda http://www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/nph-se.html De har i alla fall något flera billiga UK-leverntörer av trädgårdsböcker...

Om du går in på http://www.hobbybokhandeln.com/hastbok/ och tittar under rubriken Butiken -böcker och sedan flera av underrubrikerna hittar du flera förslag som kanske skulle kunna passa. När jag hittat något som verkar intresssant brukar jag be mitt bibliotek beställa hem från annat bibliotek eller, om det är något nyutkommet som verkar riktigt intressant, köpa hem det till regionbiblioteket. (Ni som bor i Västeråstrakten får väl messa mig klaga om ni tycker att alltför mycket av pengarna för bokinköp spenderats på häst- och trädgårdslitteratur...) Sedan läste jag i lugn och ro och köper bara jag det jag verkligen gillar.

Det ju så att ju fler som lånar av facklitteraturen, ju mer köper biblioteken hem...

Liknande trådar

Hästhantering Har ett mkt. allvarligt problem som jag vill ha seriösa svar på, av dom som har erfarenhet av PMS ston !!! Vi har bara 3 hästar. Vårat...
2
Svar
31
· Visningar
5 143
Senast: moon
·
Ridning Suck, jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Min ponny har varit skadad sen i april, så han vilar just nu vilket innebär att jag...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: castle_bar
·
Träning Vet inte riktigt vart denna tråd hör hemma men chansar här inne efetrsom de rör sig om hästhantering! Jag har min häst utlånad och...
Svar
3
· Visningar
1 382
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama