Info om HEARTBEAT??

Casper

Trådstartare
Hejsan!

Jag hittar inte info på nätet om tex Heartbeats gångarter? Bara att han fick bra poäng i hopp?

Vad passar han till för ston? Berätta gärna lite om honom =)

Sen undrar jag lite över Briar-vilka ston han passar till?

Vore kul här om folk kunde berätta ngt om just dessa hästar förutom att dom varit framgångsrika i diverse grenar =)

Gärna om ev era egna avkommor osv.

Sv: Info om HEARTBEAT??

Här kan du läsa mer om Heartbeat. http://www.hastak.se/quite_capitol.htm. Själv har jag både en 1 och 2 åring efter honom på mitt maraton sto. Tycker att det är mycket trevliga individer med bra temperament, har löshoppat 2 åringen lite och löser uppgiften lätt och enkelt. Är mycket enkel att hantera har varit hingst fram till nu.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 923
Senast: Lea88
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 218
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 774
Senast: Roheryn
·
Äldre För första gången i mitt liv (30+) ska jag inte fira jul hos mina föräldrar utan i år ska vi fira hemma med vår lilla son och min familj...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 501
Senast: Kanintant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka