Janni
Trådstartare
Jag vet inte vad jag ska göra? Jag har precis fått ett nytt jobb som jag verkligen inte kan förlora. Inga papper är påskrivna än men jag börjar imorgon med sex dagars utbildning. Idag jobbade jag på mitt andra jobb och strax innan lunch känner jag att jag har ont i hela kroppen. Trodde att det var träningsvärk först men när jag börjar kallsvettas och håller på att svimma så inser jag att det nog är feber.
Hur som helst, jag gick hem tidigare, kollade tempen, javisst nästan 39 grader
Ligger nu här och försöker kurera mig.
Vad faan ska jag göra om det blir värre?? Jag bara kan inte sjukanmäla mig första dagen på jobbet! Det ser ju inte direkt bra ut.
Jobbet kräver ingen direkt närkontakt med andra människor så jag funderar på att proppa mig full med värktabletter och gå ändå.
Hur skulle ni ha gjort?
Dessutom jobbar jag nu åtta dagar på raken (nio med idag) tre dagar här nu 7-17 pass. Sen kväll på andra jobbet på lördag. Ska jobba i stallet och sen träcka en starthäst på Täby på söndag (den är väll den enda jag kan hoppa.) och sen tre 7-15 pass mån-ons nästa vecka. Kanske någon mer dag. Rätt fullt upp alltså... Vaaarför lyckas jag bli sjuk just nu, jag som ALDRIG är sjuk annars
Hur som helst, jag gick hem tidigare, kollade tempen, javisst nästan 39 grader
Vad faan ska jag göra om det blir värre?? Jag bara kan inte sjukanmäla mig första dagen på jobbet! Det ser ju inte direkt bra ut.
Jobbet kräver ingen direkt närkontakt med andra människor så jag funderar på att proppa mig full med värktabletter och gå ändå.
Hur skulle ni ha gjort?
Dessutom jobbar jag nu åtta dagar på raken (nio med idag) tre dagar här nu 7-17 pass. Sen kväll på andra jobbet på lördag. Ska jobba i stallet och sen träcka en starthäst på Täby på söndag (den är väll den enda jag kan hoppa.) och sen tre 7-15 pass mån-ons nästa vecka. Kanske någon mer dag. Rätt fullt upp alltså... Vaaarför lyckas jag bli sjuk just nu, jag som ALDRIG är sjuk annars