Indra nu svankryggig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte ta en runda på indra idag. För att komma ifrån känslan av att jag inte kan efter hugget i ryggen. Fick sällskap av Kajsa. Helt plötsligt låg inte sadeln bra utan var mycket låg mot manken. Ja, ja under med en pad och så gick det utan att det låg helt an mot manken. Men lustigt kändes det och sakta gick hon. Av med sadeln och kollade in ryggen. Det var visst några centimeter högre fram än bak. Dags att växa! Sälja sadel och testa ny igen. Tur det finns fler hästar i stallet, någon kanske kan passa.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Jag vet att det finns x antal trådar om sadlar. Men jag vill höra era åsikter om min häst/sadel. Jag är av naturen väldigt nojig...
2
Svar
22
· Visningar
2 330
Senast: caballus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 085
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama