indoctro och chacco blue

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare validiin
  • Startdatum Startdatum
V

validiin

någon som vet hur "bra" hans dräcktighets procent är? och någon som sett avkommor efter chacco blue?

Sv: indoctro och chacco blue

Det bästa är väl att kontakta spermaimportören.
Enligt ASVHs siffror från 2006 hade Indoctro 8 ston på FAI , 6 blev dräktiga och det föddes 5 levande föl.
Chacco-Blue hade 1 sto på FAI som inte blev dräkrigt.

Sv: indoctro och chacco blue

Har seminerat mitt sto på fryst med chacco blue i år och hon tog sig på första försöket, har hört att kvalitén var super men det kanske skiljer mellan olika skick, jag är inte så erfaren gällande fryst men den seminstation jag använde sa i alla fall att kvalitén verkade jättebra!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 503
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 534
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka