Inbjudan till Derbyt

B

babsan

Blev en aning förvånad i veckan när jag öppnade min post. Jag fick ett brev från Jägersro som berättade att Agria betalt första insatsen till Derbyt för min 1-åring. Nu kom en inbjudan att vara med.

Jag blev mycket smickrad och även om jag tror på min 1-åring så tror jag knappast att hon skulle klara konkurrensen i Derbyt eftersom hon är kallblod!
:D :D :D
Ringde Jägersro och kollade saken. De blev oroliga över att kanske inbjudan gått ut till fler kallblodsägare. Nu undrar jag om det är fler än jag som fått inbjudan?

Sv: Inbjudan till Derbyt

:D :D :D :D

Kanske en "vink" från framtiden om vem som kommer radera Järvsöfax från rullarna... :banana:

Sv: Inbjudan till Derbyt

Jajjamänn :banana:
Jag har fått inbjudan till min kallblodstravare! Jag blev nästan lite sur på att de har så dålig koll... Först blev man ju glad liksom, tills man läste lite närmare att det bara gällde varmblod

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 069
Hästvård Snälla nu behöver jag hjälp från er andra. Min veterinär jag har haft litar jag inte på och har inte fått instruktioner på vad och hur...
Svar
17
· Visningar
2 675
Senast: Varmblod90
·
Utrustning Hej! Jag rider en häst som är väldigt känslig och lyhörd för hjälperna. Han är en mycket trevlig häst när han kommer till ro, ryttaren...
Svar
6
· Visningar
2 145
Senast: viltmilla
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat