imorgon....

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Rallebralle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 295
R

Rallebralle

ska marrakech på parning.....
åhh,vad jag kommer att sakna honom... :crazy:
fast jag hoppas att det blir många fiiiiina ungar! :D

nope....tycker du inte att jag har katter ,o framförallt abessinier, så det räcker..... :smirk:
Jag har ju en blå hona från hans första kull,som ska gå i avel om ett år.hon är ju bara bebis. :D

i "min" kull så blev det bara två ,men han parades med en sorrelhona och fick 4 ungar ,alla viltfärgade.
så sammanlagt har han fått 5 vilt o en blå. :love:

dete är fö. två honor som står på kö för parning,p-pillerna är släppta o de väntar bara på löp. :)
men den som bokade in sig först gick i löp i förgår...så de hämtar honom i morgon.

åhhh, vad han kommer att bli glad...hahahahhahahhah
dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd... :smirk:

dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd...

Hahaha vad kul det lät.
Men visst är det lite hallick liknande verksamhet när man ska para djur ;)

Förreten så kan man väl aldrig ha för många katter, eller :D

Yheeee....baby,and i´m the pimp... :cool:

det är ju jag som får stålarna..... :devil:

inte när man gosar men när man ska rensa alla lådor.... :smirk:

raggarballen.... :rofl: :rofl: :rofl:

han lär ju "rapa" henne rätt fort om hon inte är villig! :devil:

såb e han ,min lille gökaraby! ;)

Haha, min väluppfostrade pojke rapar aldrig! Han viskar små söta ord i öronen på dem, mumlar: Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här... :angel: :rofl:

Han kör alltså den "fula" stilen och lurar brudarna.

"Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här..."
...sen fixar han in den fort som ögat innan hon hinner reagera. Jag vet allt hur killar fungerar :D

Marre släpar omkring på kastraterna oxå...i nacken.....i brist på löphona.... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 555
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
396
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
234
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka