Imorgon åker hon på "Träningsläger"

J

jari

Imorgon åker mitt/vårat fina Kallblodsto på "träningsläger" Hon ska till en tjej som typ: Kör turister på vardagarna och tävlar på helgerna.
Hoppas hon får "ordning" på henne.
Vi kommer inge längre nu :crazy: Tror det är ngt som kan passa henne...
Lite vemodigt men samtidigt kul :confused: Vi har haft många fina stunder.. och jag har lärt mig oerhört mycket!
Men det är bara att inse att det finns en gräns...
Moa Hits

Sv: Imorgon åker hon på "Träningsläger"

jari skrev:
Imorgon åker mitt/vårat fina Kallblodsto på "träningsläger" Hon ska till en tjej som typ: Kör turister på vardagarna och tävlar på helgerna.
Hoppas hon får "ordning" på henne.
Vi kommer inge längre nu :crazy: Tror det är ngt som kan passa henne...
Lite vemodigt men samtidigt kul :confused: Vi har haft många fina stunder.. och jag har lärt mig oerhört mycket!
Men det är bara att inse att det finns en gräns...
Moa Hits

Vad söt hon var... jag vill ha ett kallblod nu :love: :idea: :rofl:

ombyte förnöjer. men visst känns det tråkigt när man har kört fast. det kommer att gå bra, det har ju "lägerchefen" bevis på ;)

Jo det måste ju vara skitjobbigt att skiljas från den fina hästen :crazy:

Men just att hon är så fin gör ju att hon säkert kommer att bli uppskattad på det nya stället!

Ja man måste ju dra gränsen någonstans,jag själv har skitsvårt,och hästar blir så jäkla gamla oxå.....

stally skrev:
Jo det måste ju vara skitjobbigt att skiljas från den fina hästen :crazy:

Men just att hon är så fin gör ju att hon säkert kommer att bli uppskattad på det nya stället!

Ja man måste ju dra gränsen någonstans,jag själv har skitsvårt,och hästar blir så jäkla gamla oxå.....

Jo visst är det så. Och hon som ska ha henne har ju lyckats förut med liknande häst! Så därför är det samtidigt lätt att göra det.
Men hon säljs ju inte, för vi vill gärna ha ett föl efter henne ngn gång efter tävlingskarriären...

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 257
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Min häst har alltid varit lite tittig och lättstressad, men ju mer vi åker ut och tränar på nya miljöer desto besvärligare blir han i...
Svar
14
· Visningar
4 293
Senast: Angel
·
Hästvård Hej! Det här blir väldigt långt men jag hoppas verkligen att någon kanske orkar sig igenom det och lämnar sina tankar för nu börjar jag...
Svar
17
· Visningar
1 595
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka