Im back :)

HannaPP

Trådstartare
Hej! Efter att haft ett uppehåll med avel i några år så är jag tillbaka med ett nytt sto :)
Kanske kommer några av er ihåg all otur jag och mina systrar hade med våra föl och avels ston som gjorde att vi slutade.

Nu har jag köpt mig ett sto som är 8 år e: MajimG ue: Imperator. Hon kom 5:a på kvaliten med 7888 i uppsutten ridning. hon har 2 avkommor tidigare.Hon rör sig som en balettdansös :love:

Jag och förra ägaren har betäckt henne med Dee Jost Van Dyke som ju är e: Couleur Rubin ue:Irco marco

Vad tror ni om detta? :idea:

28230460.jpg

28230493.jpg

Mvh Hanna

Sv: Im back :)

*kl*

Åh va kul att äntligen se en Imperator avkomma Har själv en liten kille på 4år :):):)

Hon ser fin ut! :) Vet att det nu finns tre Dee jost-föl här på Buke, alla tre hingstar varvad jag har en :p Det kan nog blir en bra kombination!

Jodå! Självklart ;) Både här på Buke (kolla bildgalleriet för föl födda 09) men även på min blogg. Länk finns under min profil :p

Grattis till nyförvärvet :banana: och jag hoppas det går bra för er båda med avlandet, kommer ihåg turerna som var. :(

Welcome back!
Trevligt sto, gillar Majim!
Har ni kvar stoet som tävlade upp i klasserna? Eller delade ni på pengarna? ;)
Tänker ofta på all er otur, nu får du anse oturen förbrukad. Nu kommer det gå på räls så du slipper påklädda bäbisar! ;)
mvh

Liknande trådar

Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 953
Senast: sandrafors
·
C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 792
Senast: athena
·
Avel Just nu skulle jag ge nästan vad som helst för en oberoende avelsrådgivning. Så snälla hjälp mig i alla fall att komma in på rätt bana...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 377
Senast: Jate Volim
·
Avel ...När det gäller avel? Stod i ett stall för många år sedan där ägaren hade en godkänd hingst. Han hade några egna avkommor efter...
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka