Igor Brick

Sv: Igor Brick

Nej men jag vill veta också.:banana: När han var 2 dagar gammal satt jag med honom och gav han dropp. Min största favorit av alla unghästar jag mött.:love: Visade honom på Kriterie auktionen . Vilken häst, en kille i min smak . Som har lite innanför pannbenet och som man inte gör hur som helst med. Älskade hans mamma väldigt speciell märr. Min favorit alla tider. Har massa kort på han sen han föddes men tyvärr inte på datan .

Kl

En enda vi har vi haft och han var svår att komma underfund med.
Var ganska osocial..Ville inte komma fram till folk..Tror att det var en riktig enmanshäst.
Han kom till lösdriften som avvand unge och redan då sa han "tack och hejdå"
När man väl fick tag på honom så var han snäll.
Ägaren till den hade även en helbror som var ett år äldre. Även den var liksom sin lillebror, hård och egen.

igor.jpg

AM

Någon som haft att göra med en avkomma till honom?

Funderar du på Igor Brick till ditt sto ?
Visst är hon lite skev i framstället, eller minns jag fel ?

Igor Brick är enligt exteriörbeskrivningen fransysk och x-ig fram, något vinklad has, hastrång och harhas höger bak.

Såg att detta var en gammal tråd men ville ändå låna tråden lite.. :d

Inga fler som har avkommor till Igor brick?
Vi har en kanon trevlig 2 åring efter honom, som ska gå premie nästa lördag!

Skulle vilja se lite fler avkommor :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Sassy
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka