ignorerade

Z

Zaxxa

om man har någon ignorerad, kan det nicket skriva i en tråd som man själv startat (hoppas det inte går, det borde det inte göra iaf)-man vill ju inte veta av människan ifråga.

Sv: ignorerade

ja men du kan inte läsa vad denne skrivit. Vet inte vad som står. Du kan heller inte få pm från denna person.

Har aldrig ignorerat ngn men har sett ngn annan tråd där detta diskuterats.

Om en person som ligger på din ignoreringslista, (vilket jag antar du menar) skriver i en tråd du har startat, eller nån annan, kan denne göra detta, men inlägget blir cencurerat hos dig. Du får välja om du vill visa inlägget eller inte.

Användaren kan ju inte bli blockad från ett helt forum, bara för att en viss användare inte vill läsa svar från denne.

Om en person som ligger på din ignoreringslista, (vilket jag antar du menar) skriver i en tråd du har startat, eller nån annan, kan denne göra detta, men inlägget blir cencurerat hos dig. Du får välja om du vill visa inlägget eller inte.

Användaren kan ju inte bli blockad från ett helt forum, bara för att en viss användare inte vill läsa svar från denne.

jag skrev:
"om man har någon ignorerad, kan det nicket skriva i en tråd som man själv startat"
jag skrev inget om hela forumet.

Personen kan fortfarande skriva i en tråd du startat, och i andra trådar.
Du vet ju inte om personen har dig på igg-listan heller, eller hur?

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 448
Senast: hollypolly
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama