Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr behöver man vara herre över sig själv även på Internet
Är det en tråd man inte gillar låter man bli att inte öppna den, bara. Kan man inte det får man skylla sig själv.
(Fast jag tror egentligen att din fråga är så allvarligt menad. Jag tror mest att du vill vädra ditt missnöje över nån viss tråd. Väldigt många frågor här på bukehjälp verkar ha just den bakgrunden)
För att jag har så dålig självdisciplin, eller rättare sagt känner ett så starkt tvång, att jag öppnar trådar som jag på förhand vet att jag kommer att må dåligt av (djurplågerifilmer från Youtube för att ta ett exempel), precis som med vissa användare som gång efter annan kommer med urbota dumma inlägg men som man har möjlighet att blocka.
Fast mandalaki, jag var tvungen att dra på smilbanden åt din mening "Är det en tråd man inte gillar låter man bli att inte öppna den, bara." Det är ju just det jag gör .
Så, då vet jag i alla fall att funktionen inte existerar. Tack för svaret *hatten av*!
Du är inte den första som frågat nåt i den här stilen. För ett tag sen ville nån att inlägg från ignorerade användare inte skulle synas över huvud taget för annars kan man ju inte låta bli att läsa dem. Sanslöst
Kläder & Bli fin Vilka press on-naglar är snygga men också lätta att ta bort och som inte sliter så mycket på de naturliga naglarna? Jag skulle vilja ha...
Hundavel & Ras Källa på det?
Jag upplevde inte att min bulldogg var direkt mer korkad eller smartare än snitthunden jag haft. Det beror ju på hur man...
Ekonomi & Juridik Därför att när det händer en sån här olycka så är det de allra bästa för alla tycker jag. Allt kan bli fel men när det är levande djur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.