igår hämtade vi honom + foderfråga *bilder*

C

cerrox

jag är så glad, för att nu är han äntligen hemma från djursjukhuset, har legat inne i 9 dagar på 2 omgångar under knappt 2 veckors period för urinsten. det har varit fruktanvärt jobbigt, men nu hoppas jag att min lilla prins får hålla sej frisk! han ligger just nu i mitt knä & gosa, inte lätt att skriva med en hand. :D min fina fina kille, så sööööt är han!! :love:

:bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

vi fick med royal canins urinary foder, det är den har han ätit där & han verkar gilla det. har redan ätit ca 1 dl sen han kom hem. men ungefär hur mycket väger 1 dl, fick inte med mej nått mått & har ingen våg? men just nu väger han inte mycket, är jätte mager, har säkert tappat 2 kilo. men det ska vi allt få upp! :)

bilder på den vackre, precis hemkommen från djursjukhuset. är rakad & stucken i båda frambenen.

1905353.jpg

1902922.jpg

1902923.jpg

visst är han underbar!!!! :love:

ska iväg & jobba nu, svårt att lämna honom nu, vill inte egentligen.

Sv: igår hämtade vi honom + foderfråga *bilder*

Skönt att det gick bra! Det finns mått i dom affärer som säljer royal canin.

Sv: igår hämtade vi honom + foderfråga *bilder*

Skönt att det gick bra! Det finns mått i dom affärer som säljer royal canin.
aa, det känns jätte bra. :) ok, får se om jag kan hitta nått, djuraffären här kanske säljer? eller får jag gå till djurkliniken.

Liknande trådar

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 125
Senast: squarepants
·
Hästvård Jag har en hollänsk Ridponny -2003, ett superämne och den bästa häst jag suttit på -dom få dagar han varit friskt. Hösten-08 upptäcktes...
Svar
12
· Visningar
1 463
Senast: Emeliiu
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 234
Senast: Summerwind
·
C
Övr. Katt Dom flesta här vet nog vilka problem jag har haft med min katt under hans sjukdomstid. Dock är det jätte bra nu, jag är sååå lycklig...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama