C
cerrox
jag är så glad, för att nu är han äntligen hemma från djursjukhuset, har legat inne i 9 dagar på 2 omgångar under knappt 2 veckors period för urinsten. det har varit fruktanvärt jobbigt, men nu hoppas jag att min lilla prins får hålla sej frisk! han ligger just nu i mitt knä & gosa, inte lätt att skriva med en hand. min fina fina kille, så sööööt är han!!
vi fick med royal canins urinary foder, det är den har han ätit där & han verkar gilla det. har redan ätit ca 1 dl sen han kom hem. men ungefär hur mycket väger 1 dl, fick inte med mej nått mått & har ingen våg? men just nu väger han inte mycket, är jätte mager, har säkert tappat 2 kilo. men det ska vi allt få upp!
bilder på den vackre, precis hemkommen från djursjukhuset. är rakad & stucken i båda frambenen.
visst är han underbar!!!!
ska iväg & jobba nu, svårt att lämna honom nu, vill inte egentligen.
vi fick med royal canins urinary foder, det är den har han ätit där & han verkar gilla det. har redan ätit ca 1 dl sen han kom hem. men ungefär hur mycket väger 1 dl, fick inte med mej nått mått & har ingen våg? men just nu väger han inte mycket, är jätte mager, har säkert tappat 2 kilo. men det ska vi allt få upp!
bilder på den vackre, precis hemkommen från djursjukhuset. är rakad & stucken i båda frambenen.
visst är han underbar!!!!
ska iväg & jobba nu, svårt att lämna honom nu, vill inte egentligen.