idiotfråga om köksinreding

tanten

Trådstartare
Jag har en smal spis som ska bytas mot en bredare. Skåpet bredvid ska bytas och så är det två skåp ovanför. Ingen köksfläkt .(hur tänkte de??) i skåpen över spisen - så de ska bytas mot skåp med en fläkt

Skåpen ovanför är bara 70 höga och jag vill ha dem ända upp i taket. Det finns skåp på 95 cm som skulle bli perfekta.

Nu till frågan. HUR monterar man upp nya köksskåp på en gipsad vägg? Jag antar att de helt enkelt ramlar ner om man skruvar i gipsen. Finns det standardhöjd på var man skruvar?

Känner mig som en total idiot....

Liknande trådar

Hemmet Jag är mitt i beställning av nya köksskåp. Nu vill de veta hur jag ska placera kolfilterfläkten - dessa livets stora frågor... Ska den...
Svar
10
· Visningar
7 900
Senast: MiniLi
·
Hemmet I mitt torp är måtten lite udda. Jag har en smal spis - 50 cm och bredvid den ett 60-skåp. Jag är inte nöjd med spisen men den har...
2
Svar
33
· Visningar
3 400
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 789
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 888
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka