Idag kommer han

I

Icebabe_1

Nu är min nya pålle på väg till stockholm,täby,han anländer kl 18.00 der och jag kan knappt vänta,jag går på nåler här,
det skall bli så kul och spännande,har knappt sovit inatt för att jag glädjer mig så enormt.

i min förra tråd undrade folk vem hästen var/är,om nån har hört om honom och vidare.
nu skriver jag ut vem han är.
han heter IT`S APPROVAL,kallad Ocala eller Oci,kommer från jägersbro tror jag stallet heter.
en åtta årig vallack.han kommer bli lagt ut på min hemsida innom kort tid.

dom som har galopphästar eller omskolat galopphästar är jättevälkomna med tips och råd till mig,antingen privat eller här inne på tråden.jag är öppen för allt som kan bli lärd om dom.

uj,jag glädjer mig,kan inte sitta still. :D :banana:

Vad roligt!!!
Har sett din häst på jägersro, men det var länge sedan. Hoppas att allting går bra. Har själv ett fullblod och det är en jätte härlig häst.
Lycka till.

jag säger bara...OJ.
det jag fick se när väggen blev taget åt sidan i lastbilen....OJ.
vilken vacker häst,vilken skönhet,vilken gudommelig fin vallack.allt gick bra,och vi kom hem till stallet tio,halv ellva på kvelden,han visade koliksympton i boxen,och ville inte äta,stog å hengde med huvudet,så jag tog ut han i ridhuset och gick med han,då buffade han på mig som han sa " se å spring nu då kärring,jag har stått lenge idag"
vi släppte honom och han bralla loss i ridhuset och hadde jättekul,när vi satte in han i boxen igjen,började han äta och dricka vatten och allt var lugnt,så vi lot han ta natten.
STORT tack till Familjen som jag fick han av,han är en underbar häst,och ett stort tack till ALLIDE och JONNA för all hjälp med hemtingen av It`s Approval,

Åh, så typiskt Oci.. :love:
Du MÅSTE pussa honom från mej. lova?
Sa hejdå till honom i torsdags, usch. det var inte det roligaste.
Visst är han så vacker som jag sa?! Och halsen.. Mmmm! Hans hals är helt uuuunderbar. :love:

:cry:

jag älskar honom,redan.
fantastisk häst,vi har haft så roligt i dag i ridhuset,bara busat från marken,han lös..vi jagade varann,han jaga mig och jag jaga han,han tyckte det var så kul och han såg ordentlig vacker ut der han sprang med svansen i vädret,hög huvud och lång trav,ädel i kroppen och fnös när han hadde klarat putta mig om kull.skall pussa han från dig.Lovar

Kul att du är så glad för din nya häst !!! att han puttat dig är ju inte bra då vet han vem som bestemmer

okey,har lagt ut ny tråd,efter lite hjälp om omskoling.
'
har idag börjat avråda han från att putta mig.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka