i-landsproblem resa...

Hippocampus

Trådstartare
Vart ska jag resa? Tänk 2 veckor ungefär, utanför Europa. Ska jag resa i Europa så har jag lite koll på vad jag vill besöka.
Vad jag vill se? Natur/djur, värme så man kan sola och bada också. Vulkaner är häftiga, gamla historiska platser också (tänk kyrkor, bosättningar osv, inte "krigsmonument". Men landet behöver inte ha allt av det där, ska jag prioritera så är det viktigaste naturupplevelser i kombination med värme.
Man ska kunna göra sig förstådd på engelska och kroppsspråk :D Jag reser säkerligen ensam.
Augustimånad.

Fram med era tips :D Tack!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 136
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 642
Senast: MJLee
·
Äldre Jag och min man har precis börjat fundera på vart vi ska åka på bröllopsresa (vi har redan gift oss men bestämde att vi skulle avvakta...
Svar
17
· Visningar
1 352
Senast: Sunshine
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama