I-landsproblem: Fiber och TV

Lejonelle

Trådstartare
Det pågår fiberdragning i vårt område och vår fastighet ska anslutas. Nu ska det bli triple-play. Men varför finns det ingen webtjänst där jag kan plocka ihop de digitala kanaler som jag önskar, utan att tvingas välja paket där jag får 60 skitkanaler på köpet?

Hur och var kan man få hjälp av välja och slippa gå igenom varenda leverantörs olika paket?

Det pågår fiberdragning i vårt område och vår fastighet ska anslutas. Nu ska det bli triple-play. Men varför finns det ingen webtjänst där jag kan plocka ihop de digitala kanaler som jag önskar, utan att tvingas välja paket där jag får 60 skitkanaler på köpet?

Hur och var kan man få hjälp av välja och slippa gå igenom varenda leverantörs olika paket?

Åh, TV genom fiber? Har jag inte ens tänkt på... (Dras in fiber i mitt hus snart också.) Men jag hänger inte med riktigt, beställer man TV från nån annan än sin bredbandsleverantör alltså? Jag kikade lite snabbt nu, och där jag tänker ha abonnemanget (Bahnhof) kan man också välja till TV-kanaler, men menar du att man kan ha internet nån stans ifrån och TV nån annan stans ifrån?

Är ju inget som helst svar på din fråga tyvärr, men jag blev intresserad så hoppas det är OK...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka