i går hände de som inte får hända.....

martinique

Trådstartare
Min lilla kisse vart påkörd .. min älskade lilla älskling . Har inte kunat sova många timmar i natt , legat å tänkt på att hon ligger där begravd i skogen bakom huset.
sitter å tittar efter vägen å kan nästan se henne komma springades som vanligt men de kommer hon aldrig att göra igen ....
nästa vecka skulle hon bli två år , har själv fött upp henne me nappflaska sen hon var två veckor, hon vart övergiven av en vild katt å jag tog hand om henne ...
hon va mitt allt den kissen ....
Hur kommer man över nått sånt här .
Jag kan inte glömma henne , ja vill inte .... :cry::cry::cry:

Sv: i går hände de som inte får hända.....

vaa näääääe:cry::cry: stackars dig! förstår att du inte vill glömma...:cry: Vad hette kissen?

Lillemiss hete hon. Kan inte änns tänka på henne utan att börja gråta ... Å de e ingen som kan förstå hur mycke man kan älska en kisse , för de e ju " bara en katt " .... de svåraste va att ingen kom å väckte mig i morse så som hon alltid gör för att hon vill gå ut ... Å den jäveln som körde på henne lämnade henne bara där mitt i vägen .. han stannade inte änns å flyttade på hon ... de va ju precis nedanför där vi bor enda vägen här runt o kring å i stort sett bara våran gård som ligger här hur svårt kan de va å veta vart hon kom ifrån ... ååå , min lilla kisse :cry::cry:

Ne usch vad hemskt.:cry:
Ta den tid som du behöver för att sörja.Dom djuren du har haft lr har haft mkt nära kontakt med kommer alltid att finnas i ditt hjärta.

blandat011.jpg
här e ett kort på min älskling sovandes me sin bästis spike ... Å han går runt å roppar efter henne de e så hemskt att höra .. de skär i en ...

Usch jag blir alldeles tårögd när jag läser dina ord. Jag var själv med om samma sak för ett år sedan då min käre lille Morre blev påkörd. :cry:Jag vet hur det känns, ett stort gapande hål i hjärtat och att inte kunna släppa det för en enda sekund. Den som körde på Morre stannade inte heller :(
Jag vet att du inte tror det nu, men tiden läker alla sår. Det känns fortfarande fruktansvärt tomt efter Morre, som bara blev 4 år, men det gör inte lika otäckt ont inuti längre, det är mer som en mild sorg.

Skickar en massa tröstkramar till dig. Det är bara att PM:a om du vill prata av dig för jag vet precis vad du går igenom.

Kram//aemaria

jag hoppas du ha rätt gick till hennes grav idag å satt där en stund . hennes bästis följde me de e precis som han vet att hon ligger där å varje gång ja varit upp ditt följer han me å så börjar han jama de låter så hemskt har aldrig hört han låta så ... de låter som om han roppar på hon ...

varför skulle de här hända, varenda gång nån av dom andra kissarna kommer in så tror ja nästan de e hon ja bli tokig ju .... Varför de va ju så onödigt ...

Usch, stackare, lider med dig. Jag hade precis inne en av mina katter på djursjukhuset och mådde så dåligt av det kunde inte tänka på annat, han är ännu inte helt frisk men tack och lov hemma. Vet hur det skär ihjärtat och då kan jag tänka mig hur det är att inte få återse sin älskling.

Blir så arg när jag hör att h*n som körde på din sötis inte ens kunde meddela dig eller i alla fall lägga henne åt sidan, det är väl det minsta man kan begära. Får hoppas att hon inte led i alla fall.

Massor med tröstkramar

Detta hände mig i lördags :cry: hon låg oxå mitt i vägen. Folk borde skjutas som lämnar dom så :( inte ens titta om katten lever. Ja har inga bra svar hur man ska orka vidare men man får ta en dag i taget å titta på foton å minnas den lilla krabaten, ja har ju systern å syskonbarnen å hennes barn här så hon lever vidare genom dom.. Så himla trist me dom komentarena att de bara va en katt jag säger till dom att de va ingen katt utan mitt barn.. Gör så ont i hjärtat men va stark :cry:

åå stackars dig :cry: ja kan inte änns titta på kort på henne just nu ... kan bara inte glömma , får såna där ögoblick när ja e helt säker på att hon ska komma springades runt hörnet på huset eller vaknar på natten av att ja tycker mig höra henne , men hon e aldrig där :cry: Vet inte va ja skulle gjort om ja inte haft mina andra kissar dom e duktigta på å trösta i alla fall .. men nu ha ja blivit så rädd att ja knapt vågar lämna gården om dom inte e inne ... vill aldrig va me om nå sånt här hemskt igen ... hur ska ja kunna glömma min lilla gull unge :cry::cry:

hoppas din kisse blir snart e bra igen ... Jag vet hur de e när dom e sjuk går knappt å tänka på nå annat ... Dom e verkligen som ens små barn ... Ja saknar min lill gumma så mycke :(

Usch,nej! Alltid tråkigt att mista en katt på det där sättet. :(:cry:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 564
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 967
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 310
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare