I ett varmt bad med ett glas martini..

YorkWann

Trådstartare
...och det hade varit lika härligt som låter OM det itne hade varit för två hundar utanför badrumsdörren! :mad:

"MAAAAAAAAAATTE, DRUNKNAR DU??! NÄÄÄÄÄR kommer du UUT??! Matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte , Vaaaad GÖÖÖÖÖÖÖÖR du??! Vi håller på att DÖÖÖÖÖÖ här!!! *kraffskraffs YYYYYLLL"

:cool:

Nån som vill ha hund, billig sådan? Inte? Gratis då??

12mars025.jpg

Sv: I ett varmt bad med ett glas martini..

Haha dags att träna dem litet tro?:D

Ha ett kompostgaller, så ser de dig,men kan inte störa, dock förstör det harmonin och all gooo värme försvinner. :p

*jag vill också ha ett badkar*

Känner igen det där :D...fast jag har ingen hund utan en katt som ylar som en mistlur när jag ligger i badet trots att dörren är öppen.....

Hehe, de är underbara de små liven!

Inte sist men gången före det då jag skulle bada så tappade jag upp vatten och gick för att fixa en kopp kaffe och lite choklad. Sen hörde jag ett plask och fann ett stycke dobermannvalp i badet. :eek:

När hunden var torkad var kaffet kallt och vattnet ljummet med svarta hundhår. Great...

:rofl:

Jag har haft katt som halkat ner i badet, men ingen hund som badat. :D

Edit: Och en katt som var tokig i att duscha, varmvattnet tog ju slut när jag stod och lekte med henne ..

Senast ändrad:

JAg har en hund som följer med ner i badkaret när jag ska duscha (om jag inte stängt dörren), brukar få jaga ut honom och stänga dörren... ska det badas är det inga problem, när han ser att jag fyller hela badkaret med bubblande, väldoftande vatten suckar han och går och lägger sig i soffan istället:grin:

kompostgaller funakr inte här, kan man inte putta ner dem, drar man dem åt sig och går över :p

Dock brukar det funak att itne stänga dörren och bara säga åt honom att gå och lägga sig, men en matte ville ha värme kvar i badrummet och hade väl lite snabbt ner i badkaret så hon glömde både det ena och det andra :P

Så där låter det hos mig också! Hunden står och piper, katt nr 1 står och krafsar på dörren och katt nr 2 jamar och skriker som en stucken gris tills man kommer ut igen, då är allt frid och fröjd.. :D Älskade djur, men ibland blir man lite halvgalen på dom :p

I min förra lägenhet hade jag ett badkar, slängde i min hund en gång, sen lät han mig vara när jag badade! :D

Jag har bara duschkabin och där får jag vara ifred. Däremot kan jag inte gå på toa med stängd dörr utan att en viss dvärgpudel står utanför: krafs krafs pip pip krafs. :D

I min förra lägenhet hade jag ett badkar, slängde i min hund en gång, sen lät han mig vara när jag badade! :D

Skulle jag göra så, då skulle jag nog aldrig få bada ifred igen :D
I nuläget är det badkaret som används om hundarna ska duschas och unghunden älskar att försöka dricka upp badvattnet när jag ska bada. Är det skum i vattnet så vill hon försöka äta upp det också, eller putta på det för att se det flyta omkring på vattnet :p
Om hon kom på att man kunde klättra i badkaret när det är vatten där, då hade hon säkert försökt och slagit halvt ihjäl sig själv..

Är dörren stängd pips det men är den öppen eller står på glänt så ser man det rysliga badkaret och då ser man till att bevaka matte på så långt ifrån som det bara är möjligt.

Envisas hund med att följa efter in i badrummet är det bara att vrida igång kranen till badkaret så är hund ute därifrån snabbare än snabbast. Bada badkar är det vidrigaste som finns enligt den unge herr weim. Vilken annan valfri dyngig pöl utomhus går däremot hur bra som helst... :devil:

...och det hade varit lika härligt som låter OM det itne hade varit för två hundar utanför badrumsdörren! :mad:

"MAAAAAAAAAATTE, DRUNKNAR DU??! NÄÄÄÄÄR kommer du UUT??! Matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte matte , Vaaaad GÖÖÖÖÖÖÖÖR du??! Vi håller på att DÖÖÖÖÖÖ här!!! *kraffskraffs YYYYYLLL"

Nån som vill ha hund, billig sådan? Inte? Gratis då??

12mars025.jpg

:rofl::rofl::rofl:

Är lycklig att mina vovvar numera sover vidare när jag badar XD

Haha förut när jag o sambon tog en dusch satt Voffi på badrumsmattan o stirrade på oss o katten satt på kattlådan o syirrade på oss, mysigt :p

haha, ja har man vatteglada hundar kanske det inte är världens bästa idé! :D
Jag har en liten dvärgpinscher som tycker vatten är det farligaste som finns förutom när man ska dricka det, så på honom funkade det utmärkt! :D:D haha.

haha, ja har man vatteglada hundar kanske det inte är världens bästa idé! :D
Jag har en liten dvärgpinscher som tycker vatten är det farligaste som finns förutom när man ska dricka det, så på honom funkade det utmärkt! :D:D haha.
Jag hade en DP en period, som älskade bada tillsammans med mig i badkaret. Hon "kokade kaffe" - alltså stoppade ner huvudet och blåste:D Hon började redan som liten skruttvalp (hon badar än som 4-åring året runt, även ute) - och jag fick passa på när mitt barnbarn badade, för om man inte va med så hoppade den lilla rackarhunden ner och lekte med i vattnet och med alla badleksaker:p

Hahaha, fy vad jobbigt!:D
Min jack russel valp är så envis, han HATAR att duscha och bada, men ändå ska han vara på toan när jag duschar, så han blir helt blöt, sen rullar han sig i min säng. Han ska givetvis leka i lerpölar och smutsa ner sig, så han måste badas, så ser han alltid så ledsen ut efteråt. men självklart ger han igen ochjag får sova i blöta sängkläder, börjar föna honom nu, för jag ska slippa frysa när jag sover.:P

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka