Hyra ut häst i sommar

P

prince77

Har fått väldigt många förfrågningar om jag vill hyra ut mina hästar/ponnier i sommar till privatpersoner och ridverksamheter.
Vad är ett rimligt pris att ta vecko vis.
Jag kommer stå för verkning/försäkring och utrustning.

Sv: Hyra ut häst i sommar

Mellan 500-1000 kr per vecka beroende på vilken typ av häst och utbildning, det tar ivarje fall ett stall i min närhet och de hyr ut för glatta livet under sommaren. Sen tycker väl jag att det finns en del att önska ang hästarnas utbildning, men det är inte mina problem utan de är föräldrarnas eget.

Sv: Hyra ut häst i sommar

ok, men står deras hästar kvar på gården?
imitt fall handlar det om att hästarna kommer ställas på bete nån annanstanns.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve