Hyra motorbåt

Milosari

Trådstartare
Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik. Helst så nära Västervik som möjligt. Har letat men kammat noll.

Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik. Helst så nära Västervik som möjligt. Har letat men kammat noll.
Måste den vara snabb? Hotellet vid Gryts varv hyr ut eka med utombordare.

Norrköping - Kolmården ligger inne/vid bråviken, västervik ligger typ 10 mil söderöver fågelvägen. Sök på båthyra s:t anna eller dito gryt, eller dito tjust eller västervik.

Liknande trådar

Fordon Jag har börjat återuppta en gammal dröm om att kuska runt i någon form av fordon som går att sova i. Men både husvagn och husbil är...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: Milosari
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Amha
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 919
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar