*(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør????

S

sleepy

*(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør????

Jag vil inn på siden www.simatree.com men det kommer bare en "marsfind søkeside" som påstår at den ikke kan finne det jeg søker etter! Det tror jeg ikke noe på!!!! :mad: Jag har dessutan inte bedt den siden om att søka etter noe!!! :mad: :(

Jag tyckar att den j.... marsfind-siden alltid dukker opp når jeg verkligen VIL inn på en side, och det gör mig så ARG :bump: :devil: :mad:
:cry:

Âr det noe galt med siden, eller med dataen min? :confused:
 
Re: *(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør????

Det finns ingen sida på adressen www.simatree.com

Vad "marsfind søkeside" är för något vet jag inte, men om det ofta dyker upp och inte är någon webläsarfunktion så låter det nästan som spyware.

Ladda hem adaware om du inte har det.
adaware
 
Re: *(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør????

Tack! :) Men varfor forsvinner sider når man har mest bruk for de? :crazy: ;) Typisk!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 189
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: Bison
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Naranja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp