Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för alla svar. Jag är jättedålig på vad alla har för effekter. Min tjej tömmkörs i grimma och hon går kanon i det. Jag vill ha samma som grimman. Så vad är bäst? Å nej, jag rider henne inte i grimma hahaha
Ridkapson? Då kan du ha två tyglar.Tack för alla svar. Jag är jättedålig på vad alla har för effekter. Min tjej tömmkörs i grimma och hon går kanon i det. Jag vill ha samma som grimman. Så vad är bäst? Å nej, jag rider henne inte i grimma hahaha
Jag gjorde ett eget genom att sätta ett läderklädd ridkapsonsjärn genom ett travhuvudlag för spärrgrimma. Perfekt.
Tack för alla svar. Jag är jättedålig på vad alla har för effekter. Min tjej tömmkörs i grimma och hon går kanon i det. Jag vill ha samma som grimman. Så vad är bäst? Å nej, jag rider henne inte i grimma hahaha
Hej. Ber om ursäkt för sent svar. Jag har nu provat att rida i grimma. Oj oj oj vad hon gick bra med det. Så jag tror det blir ett sidpull. Har hittat en sida som säljer en massa bettlöst och man kan köpa till remmar för att ha bett till oxå, så man kan ha båda samtidigt. Vill tacka för alla tips från er