Huskurer mot eksem?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare februaribarn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 411
F

februaribarn

Fungerande huskurer eller färdiga salvor att köpa i affär mot lindrigt eksem i manen önskas! Någon som har några tips?

Sv: Huskurer mot eksem?

De du efterlyser är lindring av symtom, och då finns en hel dröse. Använd sökmotorn så kommer det en uppsjö av eksemtrådar, A och O är eksemtäcke, därefter använder man smörjer och liknande.

Sv: Huskurer mot eksem?

Detta är ett diskussionsforum, här får alla ta del av de vi diskuterar privat försäljningssnack via PM undanbedes.

Boj/moderator

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Fiorano
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka