T

tezzan

..räknar man ut hästens underhållsbehov? :confused:

Sitter här och kämpar med att försöka räkna foderstat, men jag har redan fastnat! :o

jag har gjort det..är nog bara jag som är lite trög. fattar inte riktigt ändå... :crazy:

Om du går in på http://freefarm.se/djur klicka fram dig till foderstatsprogrammet så ser du behovet på vänster sidan. Jag har räknat själv och med freefarm och det verkar vara lite i underkant på freefarm!

Jag rekommenderar OptiGnägg som finns på freefarms sida också, det räknar mer korrekt än vad det andra programmet gör!

Håller med. Freefarm räknar helt åt skogen. Då är Optignägg bättre.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 273
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
999
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama