lizzie
Trådstartare
Hur vanligt är det att man håller unghästar oförsäkrade? Jag har planer på att shoppa mig en åring och i min värld så försäkrar man fölet så det får dolda fel försäkring. Med tanke på vad som hände mitt eget föl (avlivad som 5-månaders) så tycker jag att det är himla viktigt med försäkring så tidigt som möjligt för att få med dolda fel försäkringen.
Nu när jag börjar botanisera bland tillsalu-hästar så har jag hittat några trevliga åringar - som inte är försäkrade över huvud taget! Jag tror säkert inte det är några problem att försäkra en åring - men hur viktigt är det egentligen med försäkring på unghäst och då framför allt att den varit försäkrad innan den är 30 dgr gammal.
/Lizzie
Nu när jag börjar botanisera bland tillsalu-hästar så har jag hittat några trevliga åringar - som inte är försäkrade över huvud taget! Jag tror säkert inte det är några problem att försäkra en åring - men hur viktigt är det egentligen med försäkring på unghäst och då framför allt att den varit försäkrad innan den är 30 dgr gammal.
/Lizzie